Sunday, August 5, 2007

Days gone, bye


Det var ett tag sedan jag skrev någonting här.
Hela juli har varit en mysko månad. Jag har gått ut sjukt mycket, genomlevt en school boy crush och slutligen nått insikt om att flickan aldrig kunde bli min.
Jag har arbetat lite för mycket, fått löneförhöjning, gått på bio tre gånger, varit på
Glory Boat för första gången någonsin och sett massor med drama utveckla sig. Sjungit i "band" med Fille (fyyyyyyyyy!) och Larsa. Jag har spelat Wii hos Andreas, druckit billig skumpa och varvat Lost Planet. Varit på riktigt takfest!
Jag har följt m
ed mor till doktor cancer och stirrat hemska siffror i vitögat.


Jag har hittat en flicka som heter Helena. Hon gör mig glad (INTE flickan på bilden, det är min syster).

Slänger in lite random footage från den gångna månaden, samt lite f
rån de första dagarna i augusti. Finns nog en från Trädgårdsföreningens rosenutställning med. Enjoy. Nähäpp, kanske inte får plats med det.

1 comment:

emma said...

haha, den där trumbilden är verkligen fantastisk!