Thursday, August 30, 2007

sleep without clothes and wait for winter to leave


Idag har jag köpt en ny tröja. Den går att beskåda på bild här någonstans.

Inte mycket att säga egentligen. Egentligen offantligt mycket att säga. Men jag tror jag struntar i det. Mina känslor åker berg och-dalbana, omvärlden förändras medan jag förblir konstant och tråkig. Enda ljusglimten är att jag är kreativ igen, kanske på riktigt den här gången, samt att jag känner lite hopp. Mer kan jag inte säga, det finns regler mot sådant.
Ska börja studera igen, vid sidan om det tradiga arbetet som vissa har livet ut. Fast enligt en vän så fanns det någon gammal filosof som var "lens grinder" så jag har ju rätt yrke. Han dog av någon lungsjukdom för övrigt...

Livräddning artar sig. Vem vet, en dag kanske jag vågar läsa igenom skiten och säga: det är färdigt. Tills dess...

No comments: