Saturday, October 27, 2007

Chans


Jaha. Det var det. Vad fan hade jag att vara nervös över? Inte mycket folk, de flesta kom sent, inget direkt höjdardansgolv. Usla hörlurar. En hel del fina människor och utstyrslar. Kopior av rosa skjortorna jag jobbade hos en vecka stod att finna bakom baren. Haha, samma flicka bad mig om "bra, modern musik" säkert tio gånger. Varje gång man spelade något sådant så var det givetvis någon annan som inte blev nöjd. Men Fuck that. :) Jag spelade bra musik, i sex timmar. Nu ska jag sova. Om tåget någonsin kommer fram. Om jag någonsin spelar i denna form igen ska jag göra riktigt klart att jag bara lirar pop, och därmed Basta. Får väl bosätta mig på Sticky...jaja, mitt "gage" täcker iaf skivorna jag brände. Imorgon ska jag försöka fixa ny router till far, sen fest för Martin. Fick mitt första stalkermess av V idag. Det kändes fint. Trött. Hem. Benen på bilden tillhör en man.

2 comments:

Make way for the J-O-V said...

Hahaha, jag gillar verkligen sista meningen. Är det en man alltså? Klockrent.

corin said...

Roligt med dj:ande! Var någonstans brukar du spela??