Saturday, June 9, 2007

Jag tror jag vinner...


Ibland händer det någonting som bara vänder på allting. [I am teh ångest-spanking winner!]---------->

Jag mår...bra. Flera dagar i rad har saker och ting varit helt ok, till och med hoppfulla och roliga. Jag har bara inte orkat med att vara social. Något har tagit emot där. Kanske är tanken på alkohol som inte lockar längre. Jag vet inte.
Men nu är semestern bestämd. Imorgon åker jag till morsan och Henry efter att ha jobbat och vattnat hos Marius. På måndag kör vi till STHLM och sen blåser jag nog en vecka där. Vill träffa mormor, Martin & Emma samt fadren givetvis.

Jag har köpt böcker inför semestern. The Ghost Brigades (militär, smart sci-fi), Grunts (fantasy med skjutvapen ur orchers perspektiv) och A game of thrones (episk fantasy). Jävla Science Fiction-bokhandel!

Nej, nu ska jag läsa lite och sen sova. Ja! Kom just på att jag får träffa nekosar umorrn!
Kram på er, kan bli sista inlägget på ett tag.

Löv.

1 comment:

Make way for the J-O-V said...

Hej Alex!

Hoppas du får det bra på semestern!

Superfin bild förresten. Tro det eller ej, men jag tycker det. Nice eyes. Jag skulle (nästan) kunna döda för att få ha ett par vackra ögon.

Kram!