Thursday, June 14, 2007

Shoppa tills du dör/mer vitt

Idag har jag träffat Martin. Vi har ett intressant inflytande på varandra. Det innebär oftast att vi helt enkelt går till favoritbutikerna och handlar kläder. Så även idag.
Emma hälsade på oss på Nitty Gritty, och jag passade på att fråga om de vill komma ner till Way Out West. Det verkar som om de är lediga i alla fall, så det bådar gott.

Dagens inköp blev en piké från Fred Perry som jag suktat efter ett tag, och som var det enda planerade plagget. Hittade en Stone Island på rea men den var fan för stor, och jag lägger inte 1200 på ett plagg som måste sys om...

Efter Nitty och Krukmakargatans alla fina butiker hamnade vi på Skank, där jag glatt hittade den fina t-shirten med världens kärleksförklaring som jag bara måste ha! Dessvärre hittade jag en fin fin zip från Ezekiel så där åkte kortet fram igen.

För att toppa dagen gick vi till Webhallen och köpte film. Ikväll har jag sett Sympathy for Lady Vengeance och den var riktigt bra. Park är för jävla duktig. Damn him.




1 comment:

emma said...

bandtröja! Löööööv! <3 Vill ha!!