Tuesday, May 8, 2007

Post dinner trauma


Emma har just åkt hem och jag lyssnar på Massive Attack ena stunden, Matisyahu nästa. Fantastiskt.
Trevligt som alltid att träffa sin syster. Vi pratade allvar och ytligheter i vanlig ordning, åt lasagne som blev riktigt lyckad (lunch i ngn dag till) och tittade på TV. Roligt det där att jag nästan bara ser på film eller TV när jag har folk här...

Emma har gjort jättefina pins som ni kan se i hennes blogg ett tag till. Vilket ni antagligen redan har gjort. Nu återstår lite stalking och sedan vila. Gått upp alldeles för tidigt de senaste tre dagarna efter att ha lagt mig för sent. Har dessutom inte orkat städa ordning i sovrummet ännu så det ligger kläder lite här och var varvat med cirka 4 plastarméer. Sexigt. I skrivande stund är det nog tur att man har vit månad och inte kan prata med flickor...




1 comment:

emma said...

haha, jag som tyckte att det dåg så inbjudande ut med en säng full av plastgubbar ;)
Mysig kväll igår, lööv.